BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mAi cRi kAt Sini

Sunday, January 3, 2010

Mulakan semula


Assalammualaikum selaku pemula saat aku mula menaip di blog ini pada thun 2010..
sebenarnya tiada istilah new year dalam kamus hidup ku setiap kali menjelang ambang 0101---- kerana aku lebih senang menyambut awal muharam...
erm.. peceritaan ini adalah berkaitan permulaan aku kembali berblog setelah lama mendiamkan diri..
tak lah tahu sangat untuk berblog tp cukup tertarik melihat hasil kerja mrk yg berblog.. dulu minat utama adalah untuk bt iklan..kate orang bt income lebih mse stady..huuhuu malangnye aku ni jenis lambat sikit master pape dan cepat bosan dgn sesuatu perkare..
tp semangat berblog kembali naik sem ni yang sepatutunye jd sem akhir aku di ipta..tp tak sengaje terextand plk.... :(
hurm..dengan pengetahuan yang cetek ini..aku mule bertatih untuk berblog...patah semangat kini kembali tumbuh...harapan aku semoge suatu mse nt aku sangat master dalam profesion blog dan web..byk faedah blh dpt beb hnya dengan men cursor mouse tu dan takan buton keyboard ni..
kepade sume yang menggunakan computer, kite spose try bnd ni..putus ase tu perkare biase..bak kate dj sinar..pe tah name beliau.. "KITA TIDAK KALAH JIKA KITA GAGAL, TAPI KITA KALAH JIKA KITA TIDAK BANGUN KEMBALI".. jadi ketepikan soal tak pandai bt blog..bt je..aku kini kembali membuat coretan di web ini...


0 ulasan: