BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mAi cRi kAt Sini

Friday, January 15, 2010

duit PoKet :)

dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Pengasih


syukur aku ke hadrat Ilahi...rezki dari printing service menjadi...bermula sekitar awl januari, kelihatan mendapat smbutan...lokasi bilik di tingkat 4 dengan izin Allah tidak menjadi halangan.... mugkin sedikit slow banding dengan orang lain tapi rezki nya ttp ada :)

dengan hanya 15 sen sekeping aku berjaya pikat hati pelanggan sedikit demi sedikit..tidak terlampau berkira antara strategi perniagaan kecil-kecilan... hehe....

untung mg lambat tp ade lah jgk....

buat mse ni belum cukup untuk tolak modal bli print canon pixma first model ngn external ink yang cost sume dalam tak lebih 300... wow banyak gak tu,,skunk ni 100 pun tak sampai..

sabaq lah kn...nt lepas modal c8 legelah....kne simpan duit sb aku xtend sem dpn...tak de pinjaman nk byr yuran..jd nk cekau mne...ni lah nt jd pembantu aku...hua2...


hurm...printer ni printer ke-2 aku selepas epson yg membawa keuntungan waktu asasi um di nilam puri Kelantan....... syukur lah brg2 ni sudi berkhidmat pd aku... klo mrke mrajuk sat mau kelam kabot jgk..silap2 lari customer i taw... nauzubiLLAH lah..
sejarah aku beli printer ni ramai yang berjase sangat2 membawe nye dengan moto...fuiyo...aku rse org laki pun tak lalu nak bwk cm kami..hilang maskulin nt...
seb bek dikurnia kwn sejati mcm dlm lgu unic.... sudi tolong member kte org...
ni bru btoi member...tolong bwk printer ngn moto sampai senak perot tp me gune service tak pnh mtk cas murh ke free pe tah lg..aku sayang diorg....tp tarikh berpisah dah nak dekat...i'am going to miss u all :'(


sampai sni dlu kisah aku ngn printer...nak kne gosok bju
Delta sok de training....bubai...

wassalam..





0 ulasan: