BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mAi cRi kAt Sini

Monday, February 21, 2011

tuRn 0N @nt@r@ 2 s!mp@Ng


Bismillah. pemula penulisan ini..

hurm..antara dua simpang,

sunyi......lelahku berbunyi lagi....

kembali di uji rasa yg selalu menyendiri
untuk apa kini?
dulu pun bukn slah mereka.
salah ku jua yg lebih 50% nya.
bagi ku sudah ada pembalasan nya pun..
cukup kah? belum cukupkah???buruk namaku..belum cukupkah....belum barangkali dgn dosa yg telah dicipta, ya pasti belum cukup...
terus ini apalah????


ujian???? balasan????
ahhh lagi2 di persimpangan..

belum lagi aku kedepan aku sudah pun kekeliruan...
belum lagi menongkah simpang yg kiri, serasa aku dah banyak salah perlu dibaiki..


hati ini menasihati,tp apa nasihat nya??? yg ku cerap lebih jelas kebahgiaan yg aku gerun nk genggam...sebab??? entah.... sebab aku x layak???? mg pasti....xlayak....
tp..aku nak....

ko benar2 ni??? atau sekdar betul lh..
huh...sepatutnya semangatku pada ilmu bukan pada mu...

Allah bantu aku....knp ragu2 untuk mana2 simpang wahai Penguasa Alam, Ya Robbul Jalil....

tunjukkan aku bagaimana harus memilih kekanan Ya Allah.....bantu aku untuk memilih kekanan sebelum Kau pilih kan ku simpang ke bawah sana.....
bantulah aku Ya Allah krn cukup2 lah murka Mu ku kumpul dgn sesaat ini dan sebelumnya..lembut kan hati kami menuju RedhaMu...
lembutkan hati kami menuju RedhaMu..
lembutkan hati kami menuju RedhaMu...
ameen....

aku memilih untuk kekanan semoga dapat keberkatan dan kebaikan...
bimbang untuk kekiri akan dtg kemurkaan
takut untuk kebelakang bimbang nanti menemui kesesatan
gerun untuk kedepan nanti kujumpa kekeliruan
malu untuk keatas mendongak kebanggan
kerana nanti akan ke bawah menemui
kematian





wallhua'lam....







0 ulasan: