BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mAi cRi kAt Sini

Wednesday, February 16, 2011

cuuuR@@@nGG!!


assalammualaikum...

lame tak mencoret, yg selalunye mencarot adelah... =) maksudnye makan lobak yang aku beli untuk si ohaio@taliban dan batmen @ chetam 2 ekor arnab yg tanpe rele menjadi pets aku..,
ermmm..nk taip saal pe ni? tajuk curang tp pembuke nye arnab??????

hehe...ni bkn pets sye..... =p

erm...msuk mgu ni dah hmpir 3 minggu kecederaan pada kaki aku belum pandai sembuh 90%..bahkan akhibat terlalu ghairah untuk sembuh terapi lintah yg aku bt 2 minggu lepas menambahkan kesakitan pada kecederaan kaki aku..nyesal nyesal sgt dgr ckp org.tp dah bt dah pun...
dalam melalui hari2 aku dgn ujian+balasan yang Allah titip bt aku untuk kifarah segale dose2 aku, aku jadi rimas hilang sbr mudah nye aku melatah...walaupun mulut terkumat kamit berzikir syifa, tp dlm hti redaku terbang pasrahku menghilang... =,( knp kah ya Allah...aku tak makin insaf dgn apa yg telah aku lakukan, apakah itu tanda ht ku sduah tak lagi pada mu????


kecurangan ku padaMu adakah terlalu kritikal hingga saaatsakit begini insafku tak lagi pandai menjengah hati....

dalam kalut perasaa aku selongkar isi komputer, ape2 yg boleh melembut kn kembali hati...

terdengar lagu yang digubah oleh feelhoney tjuknya curang....
terlihat beberapa tinta yang ditaip....tentang dakwah tentang hidayah...

ameenn...skrang aku di bilik stady mencri mud untuk mengulang kaji...wlupun fokus ku entah lame mane plg tidak aku mendaki setapak dari lubuk lame...


(benti sat...jari aku gatai...aduh penyakit gatai yg dtg menyinggah, sungguh balasan kecil ni betul2 membuktikan ketahanan ku lemah Ya AZim)


samunk balik,

kdg2 aku rase semakin penghabisan semester semakin byk ujian yg aku perlu hadapi, makin byk balasan yg perlu aku byr, terkadang aku meggaru tak puas hti...mujur di bisikkan semangat
Sungguh tak Allah memberikan padamu apa yang tak larat kau pikul....
Alhamdulillah, syukur ku pada Mu Ya Razzaq
....penyakit ku menunjuk kn sedikit kesembuhan, gatal tak lagi mengancam mcm semalam walaupun bengkak semakin bangga mempamerkan rupa...


yang aku tahu aku tak layak untuk minta sihat walaupun itulh harapan ku supaya kaki ini kembali melanggakh ke rumah Mu supaya dahi ini kembali bertaut dgn sejadah jemaah krn aku sllu mungkir pada janji aku sendri aku selalu curang pada setia aku yg sekejap tu....namun ku sgt memohon supaya Kau tabahkan aku Kau sabarkan aku dgn balasan ini Ya Allah..


ku akui ku pencinta sejati,
ku berjanji yang Kau slalu kusayangi
namun Kasih slalu ku bohongi
betapa malunya aku menghadap Mu

mencari mu bila kurindu
mula bersujud hanya bila ku perlu
namun bila Kau beri cinta panggilan Mu tak pernah aku dgr Ya Allah
(mohon Kau ampunilah hamba,titiplah sentiasa taufiq dan hidayah mu dalam jiwa ini)
angkuhnya ku pada kejadianku
merasakan dunia lama milikku
kan kelukah lidah bersyahadah cinta bila nafas dihujung nyawa

curangnya ku di setiap nafasku melupakan aku hanya milikMu
jauhkah syurga dari pandangan kifarah dosa sakit kurasakan

mencari mu hanya bila ku rindu mula bersujud hanya bila ku perlu

air mata ini meluncur lagi..ampuni ku Ya Allah...ampuni ku....
aku bertatih lagi mendaki redha MU....


0 ulasan: