BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mAi cRi kAt Sini

Tuesday, April 12, 2011

------------------------------------- resah merindu sabda ditunggu

sekilas...niat itu ada,, dan dikabul kan Allah
ini anugerah atau bencana??

bila niat menjadi kenyataan...apa yg kita rasa???
bila kenyataan jadi tiba-tiba...apa yg kita rasa???

sucikanlah aku sebelum Kau memanggilku...suci zahir batin....Allah..


ini bencana kah???

aku pasrah...mendengar hujah dengan pengetahuan aku terpana..
terpana lagi dengan ujian Mu..adakah akan menegur ku....

Allah tunjukkanlah aku menuju jalanMu sebelum tubuh ini membeku...

sahabat perkara yang aku ceritakan semalam, angan-angan gurauan yang sebenarnye ada titik dihati yang ku ceritakan semalam, benar terjadi dengan izinNya..dan aku bimbang duhai shabat, aku ditegur lagi, krn aku sedang perit membiasakan diri dengan hal sebegini..

petang ni ada test dan submit asemen bt diktatot di fakulti..dan aku gagal lagi...aku bersedia untuk kekal disini asalkan ilmu itu akan diperolehi...tp aku tidak sekelumit pun bersedia mnghadapi wajah-wajah kehampaan keluarga yg sarat harapan..
argh! perkara ini menjengah lagi...aku tidak mahu hanyut....

sungguh jika ada Kau tetapkan jua kn ya Tuhan....biarkan dan tak berusaha????argh! keliru...

baik...yang itu belum tentu....mungkin pintu ku saja yang terkuak dengan takdir tadi....jika ada dua pintu yang terkuak dg takdir Mu ya Allah, sungguh aku bersyukur....

(-_-) alhamdulillah....ujian ini kian lembut menyapa diri...suhu ku kembali normal, fikiran ku kembaloi waras....hati=hatiku kini kerana Mu ya Allah...moga ada kebaikan disisi Mu...
benarlah...hasbunallah wanikmal wakil nikmalmaula wanikmannasir...... (-_-)



0 ulasan: