BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mAi cRi kAt Sini

Monday, April 11, 2011

kamuuu mafkanlah aku...

maafkan ku..
terasa ringan untuk menyampaikan masej ini kepada gerangannya..tp xmungkin, itu lebih mendatangkn kerumitan, bahkan lebih mendorong kepada musibah yang tak pasti apa...
aku membisikkan dalam hati, maaf kan ku, Allah sekarang sedang menegurku,Alah sekarang sedang menghukumku.. jadi Maafkan ku kerana menganiaya kamu sewaktu aku dan kamu dahulu..

terkadang teringatkan kamu, dalam benak ku kamu mungkin kah begitu? ini seolah2 satu impuls dari dirimu..haha berangan,cukuplah allah buatku, ini adalah yang lebih baik bagi ku, aku sedang merangkak di tangga ini, doakan ku berjaya, meraih manisnya iman, peritnya berpisah dengan Nya Allah....
Sebolehnya aku tidak mahu ingatkan kamu walau hanya ter, kerana itu menghirisku, menghirisku dari berkawan dengan teman ku menghirisku dari ketempat kelahiranmu, menghirisku pada kedatangan yang hmpir sepertimu...
teguran Allah menjengah lagi, kasih allah terasa lembut dihati..Allah maani...EnsyaAllah.
setiap bait ini kelihatan seolah hanya aku yang memahamnya, sememangnya itu tujuan ku, kerana laman ini juga tidak ada pembaca setianya, itulah yang aku lebih suka....agar aku bebeas meluahkan kata, atas apa yang aku rasa tanpa mengundang bencinya sesiapa...

maafkanku, menganiaya kamu, bukan salah teman ku bukan salah kamu, tp kerana sifatnya aku, dan allah menegurku dengan membawa pergi kamu, bahkan memberikan padamu peluang yang dimata ku nampak membahagiakan kamu, aku selalu ingin pantas memintas mu dalam jayanya bahagia, tp aku berangan sendiri, sepi dengan angan-angan itu membuat ia terhiris lebih dalam..
tp Allah bersama ku,,Hasbunallah wanikmalwakil nikmalmaula wanikamnnasir.....

maafkan ku, kamu yang aku aniaya dulu.....


wallahualam


0 ulasan: